Post reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 120 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

If you want to report a problem with any failed upload, right click such red line in the program and send bug report from program.
I usually do not need any screenshot or video for this. I will check why it failed and I will reply you with an email.

Report bug


Name:
Email:
Subject:
Message icon:

Verification:
Human verification ... What is the name of my program? File & Image ********?:

shortcuts: hit alt+s to submit/post or alt+p to preview


Topic Summary

Posted by: Swen
« on: 23-02-2014, 15:38:24 »

done
Posted by: z_o_o_m
« on: 23-02-2014, 14:41:06 »

You should report any "broken" upload from program directly so I can check the problem.

Posted by: Swen
« on: 23-02-2014, 14:38:40 »

Hallo
kann nicht sagen, seit wann das Problem besteht.. alle Uploads funktionieren gut und werden abgeschlossen, nur nicht alle Dateien sind dann im Account vorhanden. zum Beispiel: ich lade 52 Dateien hoch, alle sind dann online, nur im Account sind 50 vorhanden. 2 restlichen sind auch auf share-online vorhanden, nur nicht in meinem Account, was auch in zoom eingetragen ist.
ich nutze 6.7.3. registered
habe ftp, webupload und upload mit SOUP getestet - alle Datein sind dann auch im Account vorhanden. Daher gehe ich davon aus, dass das Problem am zoom liegt..
kannst du das bitte testen..?
vielen Dank